tisdag 19 februari 2013

Nu kör vi!



Tänk att jag ska börja blogga :) Kul! Jag har länge spanat in många bloggar och som så många andra blivit inspirerad. När Tilda föddes lärde min mormor mig att virka. Jag börjde med mormorsrutor och det tog inte många rutor innan jag var fast....På den vägen är det! Detta mynnade ut i en filt som får bli det första jag delar med mig av på denna bloggen. Jag kommer inte bara blogga om virkning utan även om andra saker man kan skapa. Min förhoppning är att jag också kan inspirera :)

5 kommentarer:

  1. Vilken superfin filt! Kul att du bestämt dig för att visa upp det du gör! Jag kommer titta in här då och då. :-)

    Hälsn. Kristin Liljegren

    SvaraRadera
  2. Hej Kristin!
    Kul att du gillade filten :) Nu har jag gjort en rundvandring på din blogg. Oj, vad duktig du är! Fick en symaskin i födelsedagspresent och måste däga att jag blir sugen på att sy kläder till barnen. Du är helt klart en som inspirerar.
    Kram Carolina

    SvaraRadera
  3. Tack! :-) Vad kul att kunna inspirera! Hade aldrig trott att jag skulle fastna för att sy men det är ju så himla kul! :-)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Fin filt och jättefina färger! :-)

    SvaraRadera
  5. Tack ska du ha! Jag älskar den färgkombinationen :)

    SvaraRadera