lördag 16 mars 2013

Ordning och reda!

Det är så lätt att det blir virk- och sygrejer överallt i mitt hus. Kan inte förstå!! När man sedan ska iväg på pysselkvällar drar man med sig påsar och kartonger med allt möjligt. Nu ska det bli ändring på det!

Jag har sytt mig en väska för detta användningsområde. Man kan ju göra det man kan för att försöka få lite ordning och reda ;)

 
 
Jag valde att göra två fickor inne i min väska. En ficka satte jag blixtlås på och den andra sydde jag till min virknålar.
 
 
 
 
 
 
 
Nu återstår det att se om det blir någon mer ordning, men det var iallafall kul att sy väskan :)
 
Hur gör ni för att hålla ordning på alla pysselsaker?
 
Kram carolina
 
 

1 kommentar:

  1. Tack för kommentarerna hos mig! Alltid lika roligt när "nya" bloggisar hälsar på för då får ju jag chansen att hitta nya besöksmål och inspirationskällor.

    Väska för handarbete är en superide, speciellt facken för nålar emottages tacksamt :)

    SvaraRadera