lördag 22 juni 2013

Midsommar!

Hoppas att ni alla hade en trevlig midsommarafton. Själv kunde jag inte haft en bättre dag. Den innehöll dans runt midsommarstången, grillad mat, glada barn, underbara vänner och en trevlig femkamp. Om jag ska klaga på något så är det väl att jag gjorde en krans till Tilda....


som hon vägrade att ha på sig :)

Nu har jag precis skickat iväg grabbarna i huset på rallycross, Tilda har somnat i vagnen, pionen blommar fint på köksbordet....




och själv ska jag sätta mig vid symaskinen. Ser ut som om det blir en bra dag idag också med andra ord.


Kram Carolina

4 kommentarer:

  1. låter härligt... och de där kransarna brukar aldrig vara nån framgång här heller :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan ju alltid hoppas på nästa år ;)

      Radera
  2. Vacker krans där den ligger!
    Det låter som att din midsommarafton var precis så där som en midsommarafton ska vara.
    Hoppas att det blev en bra dag på midsommardagen också!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev en väldigt bra midsommardag, fast väldigt olik midsommarafton :)

      Radera