söndag 12 januari 2014

Prinsessan har fyllt 2 år!

I fredags fyllde vår lilla Tilda 2 år!
 Hon fick bla. lite hemmagjorda presenter och först ut är en liten kjol och en slöja.
Hon älskar att dansa runt i kusinernas prinsesskjolar och äntligen har hon en egen.
 
 
 
 
Tyllet har jag köpt nu medans sidentyget är rester av vad som blev över av min brudklänning för 10 år sedan. Kul att få användning av det tycker jag.
 


Idén till detta fick jag för ganska längesedan inne hos Malin med bloggen pastill.
 Ta en titt på hennes underbara blogg om du inte redan gjort det!
 
Tilda fick även lite virkade godsaker som jag visar en annan dag!
 
Kram Carolina

14 kommentarer:

  1. Åh en sån söt liten tjej! Två år är en härlig ålder tycker jag.
    Ha en skön måndag
    //bara anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det! En underbar tid :)

      Radera
  2. så gulligt... vilken söt liten prinsessa!

    SvaraRadera
  3. Kul med lite hemmagjorda presenter, och vad roligt att brudklänningstyget kom till användning!

    SvaraRadera
  4. Men hon är ju bara för söt! Goaste Tilda <3

    SvaraRadera
  5. Underbar liten ballerina !! Ha en fin kväll. Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är hon söt! Ha en bra dag!

      Radera